Påkravsbrev for månedslønnede

Angiv først hvor mange måneder det drejer sig om, udfyld derefter formularen og få tilsendt en PDF, som du kan sende til din arbejdsgiver.
Nemmere bliver det ikke.

1. Vælg antal måneder

Til at starte med skal du angive, hvor mange måneder, det drejer sig om, at du ikke har fået din løn udbetalt.

2. Udfyld formularen

Når du har angivet, hvor mange måneder det drejer sig om, at du ikke har fået din løn udbetalt, skal du udfylde nedenstående formular, hvorefter du får tilsendt en PDF med påkravsbrevet, som du kan sende til din arbejdsgiver.

Valgt periode: 1 måned

Valgt periode: 2 måneder

Valgt periode: 3 måneder

Valgt periode: 4 måneder

Valgt periode: 5 måneder

Valgt periode: 6 måneder

Valgt periode: 7 måneder

Valgt periode: 8 måneder

Valgt periode: 9 måneder

Valgt periode: 10 måneder

Valgt periode: 11 måneder

Valgt periode: 12 måneder

Tillykke med dit påkravsbrev!

PDF’en bliver nu lavet, og skulle lande i din mail om ganske kort tid.

Skulle den alligevel udeblive, så prøv at tjekke dit spamfilter.

Har du brug for mere hjælp, er du velkommen til at kontakte os.